De Rode Zegel Club App
Waarom lanceren jullie een app voor de Rode Zegel Club?
Onze app maakt het u nog makkelijker om op de hoogte te blijven, punten te sparen en al uw voordelen als deel van onze community te verzegelen. En dat allemaal in een handomdraai.
Hoe kan ik de nieuwe Rode Zegel Club app downloaden?
U kunt de app downloaden via de App Store voor iOS-apparaten en de Google Play Store voor Android-apparaten. Zoek de app onder de naam ‘De Rode Zegel Club’.
Wordt er een overgangsperiode geboden waarin zowel de website als de app beschikbaar zijn?
Nee, we hebben ervoor gekozen om een harde overgang te hanteren omdat we sterk geloven in het gebruiksgemak en de voordelen van onze app. Hoewel onze website beschikbaar zal blijven voor informatieve doeleinden, zal het bij livegang van de app niet langer mogelijk zijn om via de website in te loggen of zich aan te melden.
Is de app beschikbaar op alle soorten apparaten, ongeacht het besturingssysteem?
Voor Android-apparaten is minimaal Android 6.0 Vereist, en voor iOS-apparaten is minimaal iOS 12 vereist.
Mijn account
Hoe koppel ik mijn bestaande Rode Zegel Club account aan de nieuwe app?
U zal bij livegang van de app een mail ontvangen met een persoonlijke activatielink waarmee u uw wachtwoord kan resetten. Wij zetten uw bestaande gegevens en puntensaldo automatisch over.
Zijn mijn bestaande punten en gegevens overdraagbaar naar de nieuwe app?
Ja, wij zetten uw bestaande gegevens en puntensaldo automatisch over. Let op: als u gedurende minstens twee jaar geen activiteit heeft vertoond in het oude Rode Zegel Club-platform, heeft u een termijn van 6 maanden om uw wachtwoord te resetten. Als u dit niet doet binnen die 6 maanden, zal uw account, inclusief uw puntentotaal, permanent worden verwijderd.
Hoe verwijder ik mijn account?
U kunt uw account verwijderen door in de app naar het tabblad ‘Profiel’ te gaan, en vervolgens naar ‘accountinstellingen’. Hier vind u de optie om uw account te verwijderen. Volg de instructie in de app om uw account definitief te verwijderen.
QR-Codes scannen
Hoe scan ik QR-codes om punten in te wisselen?
Op elke hele Noord-Hollandse Gouda-kaas plakt een sticker met een QR-code. In de app is er een specifieke functie om QR-codes te scannen. Ga naar het scanmenu, richt de camera op de QR-code en volg de instructies.
Wat moet ik doen als het scannen van de QR-code niet lukt?
Geen zorgen! Onder de QR-code op de sticker vindt u een handmatige code. Voer deze eenvoudig in de app in en u verdient alsnog uw punten. Kijk in het scanmenu voor de optie voor handmatige invoer.
Gebruik van de app
Voor wie is deze app bestemd?
Deze app is bestemd voor alle onafhankelijke kaasverkopers in België. De Rode Zegel Club leden zijn onze waardevolle eindklanten in het classic retail kanaal zoals kaasspeciaalzaken, bakkers, slagers, traiteurs, enzovoort.
Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van De Rode Zegel Club app?
Nee, de app is gratis te downloaden en te gebruiken. U kunt kosteloos genieten van alle voordelen binnen onze app.
Hoe wordt de privacy en beveiliging van mijn gegevens gewaarborgd in de app?
Zie onze Privacy Policy voor meer informatie over hoe uw gegevens worden verzameld en gebruikt.
Vragen of problemen
Wat moet ik doen als ik problemen ondervind in de app?
Als u problemen ondervindt in de app, neem dan contact met ons op via het e-mailadres kaas@rodezegelclub.be. U kunt onze contactgegevens ook terugvinden in de app op de contactpagina in het “meer” menu.
Waar kan ik terecht als ik nog vragen of opmerkingen heb?
Als u na het lezen van deze FAQ nog vragen of opmerkingen hebt, kunt u contact met ons opnemen via het e-mailadres kaas@rodezegelclub.be. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op 0800/166.77. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8u30 en 17u30. U kunt onze contactgegevens ook terugvinden in de app op de contactpagina in het “meer” menu.